Federale Verzekering en RAFC hernieuwen hun partnership en bouwen zo verder aan de toekomst

Griet Neyens (Business Development Officer), Kris Van Den Steen (Chief Marketing Officer), Jean Marie Bollen (Managing Director, CCO, Sales & Marketing), Dimitri Huygen (Business & Communication Manager RAFC) & Tom Meeus (CEO Federale Verzekering)

Onze trouwe verzekeringspartner Federale Verzekering verlengt zijn partnership met de oudste club van ’t land, en dit alvast tot juni ‘22. Bij Federale Verzekering ligt aan de basis van hun activiteiten luisteren naar de noden van hun klanten om zo oplossingen op maat te kunnen aanreiken.

“Door onze verzekerings- en beleggingsoplossingen op maat voelen de klanten zich gesteund in alles wat ze ondernemen. En bovendien deelt Federale Verzekering, als coöperatief verzekeraar ook nog eens haar winst met hen!” – Tom Meeus, CEO Federale Verzekering

“Federale boekte in 2019 maar liefst 20,9% meer omzet en ook in moeilijke coronatijden blijven ze verder groeien. Dat is bijzonder knap. Met RAFC hebben we op korte termijn ook grote stappen gezet. Dat we dat kunnen met een partner die begrijpt dat een voetbalclub een wel heel specifieke soort organisatie is, is daarbij ideaal. Samen streven we zo naar verdere successen.”

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *